Operatorul execrabil


Continui lista mea de nemulţumiri de această dată cu o întâmplare care m-a enervat la culme. Începutul întâmplării îşi are locul într-un hypermarket în timp ce făceam eu nişte cumpărături.

Îmi sună telefonul, un număr de Bucureşti… Mă gândesc că poate e vărul meu din Bucureşti şi poate mă sună de la muncă… când răspund şi începe convorbirea:

Eu: -Alo!

El: -Bună ziua, numele meu este Florin şi vă sun din partea unei companii care face studii de piaţă. Sunteţi dispus să îmi răspundeţi unor întrebări?

Eu: -Bună ziua, îmi cer scuze, dar în acest moment nu pot vorbi.

El: -OK, hai că te mai sun. PA! şi închide

Am zis: fie, formula de adresare utilizată la sfârşit a fost cum a fost.

Peste 2 ore sună acelaşi Florin se prezintă şi începe să vorbească de pe un ton foarte înalt ca şi cum eu aş fi fost sclavul lui. I-am răspuns politicos că doresc încheiera conversaţiei la care el îmi spune: „PA!” şi crede că am închis şi zice pe un ton şters: „Du-te dracu’!”. Asta este ceea ce m-a enervat la culme şi m-a făcut să îmi dau seama încă o dată că România e plină de oameni execrabili. Nu spun că toţi sunt aşa, doar un procent mic care îi contaminează uşor şi pe ceilalţi.

Continuarea altă dată… Deocamdată mă relaxez…

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

