S-a dus vacanţa…


Din nefericire vă anunţ că începe şcoala şi numărul postărilor mele pe acest blog este posibil să scadă drastic… Începe şcoala şi îmi propun să fac ceva în acest an şcolar, nepermiţăndu-mi din nou să pierd timpul.

Şcoala începe în forţă printr-o serie de teste initiale care garantat vor fi „ratate” de către mine deoarece nu îmi aduc aminte nimic din ceea ce am studiat anul trecut, şcolar. Nu mă credeţi prost, dar nu îmi stresez eu neuronul atât de tare încât să îmi aduc aminte ceea ce am învăţat acum 3 luni… „Aşa mult timp…

Nu îmi fac probleme, mi-aş aduce aminte ceea ce am învăţat, dar de multe ori parcă îmi place să îmi bat joc de profesori scriind în unele teste chestii pe care de multe ori nu mi le recunosc nici eu, doar pentru simplul fapt că ele nu sunt trecute în catalog. Dacă ar fi trecute în catalog poate m-aş strădui să scot un şapte.

Scuzele mele merg de această dată către cei care mă citesc, 1 sau 2, deoarece timpul liber îmi va fi redus, iar blogul va rămâne undeva acolo… în întuneric.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

