Noul prof’ de geografie… un nou distrus


A început şcoala şi nu mare mi-a fost mirarea în momentul în care am aflat de existenţa unui nou profesor de geografie, nimic suspect până aici. Ciudăţeniile au fost generate de către curiozităţile mele care şi de această m-au făcut să mă descurajez.

Totul se explică prin căutarea, făcută de către mine, printre rezultatele titularizării, în urma acestei căutări aflând minunata notă luată de către profesor la titularizare: 5,85. Nu mi se pare o notă grozavă, deloc. Ce mă poate învăţa pe mine el dacă a luat nota asta, iar după prezentarea pe care şi-a făcut-o şi-a prezentat şi cerinţele pe care le are, fiind şi ele destul de „înalte”.

În fine, totul ar avea o explicaţie, scuză demagogică: nu a învăţat ceea ce i-a picat la titularizare… 🙂 Până acum el pare să aibă cunoştinţele pe care le are orice profesor, dar urmează să-l „testăm” împreună cu colegii mei să vedem dacă îşi merită jobul de profesor.

Să nu spuneţi că suntem malefici, dar acesta este „botezul” fiecărui nou profesor, punerea unor întrebări cărora le ştim răspunsul, dar le punem doar să îi verificăm bagajul de cunoştinţe, iar dacă acesta ştie să răspundă atunci e destul de bine, nu chiar bine.

Un gând despre &8222;Noul prof’ de geografie… un nou distrus&8221;

  1. Pingback: Xeroxul nu funcţionează dimineaţa… doarme | Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

