În curând puşcăria nesigură în comparaţie cu şcoala…


Astăzi am aflat mai multe detalii de la „persoanele mai înalte” ale şcolii unde învăţ şi am aflat din nefericire că ni se vor impune noi sisteme de siguranţă şi un nou regulament interior al şcolii este gata să intre în vigoare.

Se anunţă cerinţe şi noi reguli aspre care te pot trece foarte uşor pe lista celor care au un dosar depus în caz de aprobare pentru a fi exmatriculat, deci în fine nu doresc să subliniez decât că exmatricularea unui elev se face foarte uşor, astfel dintr-un fapt care înainte era penalizat cel mai rău cu nota scăzută la purtare s-ar putea solda cu exmatricularea elevului.

Printre măsurile aspre se numără şi adăugarea de camere de luat vederi, asta nu mă deranjează, dar noul regulament ,din cele aflate de la diriginte, este foarte dur,fiind sancţionate „chestii” neimportante.

Printre altele o altă măsură este adăugarea la intrarea în şcoală a unui aparat „d-ăla deştept” care necesită un card, fiind înregistrate intrările şi ieşirile din şcoală a fiecăror elevi.

Până la proba contrarie mai este şi vă voi spune dacă titlul postării se adevereşte sau nu.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

