Apelurile cu număr ascuns trebuie interzise


Astăzi pot spune că pentru câteva momente mi-a stat inima în loc în momentul în care am primit un apel cu număr ascuns de la un tip. Veţi spune că poate e vreo glumă, dar vă pot spune că am fost ameninţat cu moartea, poate aşa vor decurge altfel „discuţiile”.

Spre deosebire de vreun alt pârlit care m-a mai sunat că voi muri sau chestii de genul ăsta, glume, de această dată cel care m-a sunat era „bazat”, având un dispozitiv de modificare a vocii, mai exact a frecvenţei vocii: aşa cum poate aţi văzut în filme.

Cu frică şi nu glumă scriu că aceasta ar fi ultima mea postare pe blog deoarece ameninţările au fost serioase, iar din cele m-am interesat degeaba aş depune o plângere la Poliţie, deoarece nu se poate dovedi cine a fost, iar în cazul în care aş de numărul de pe care am fost sunat nu s-ar da de capăt deoarece nu se poate dovedi cine este proprietarul cartelei de pe care am fost sunat. După cele sugerate de către un angajat al MAI aceste ameninţări se încadrează la tentativă de omor ceea ce înseamnă în unele cazuri mulţi ani de închisoare.

Totul este serios şi voi vedea dacă în curând voi mai posta.

4 gânduri despre &8222;Apelurile cu număr ascuns trebuie interzise&8221;

      • Eh… eu una nu am auzit până acum de faze din astea suni cu număr ascuns că e de pe numărul altcuiva.

        Adică dacă se întâmpla, știindu-mă, oamenii trimiteau mesaj cu „Sunt cutare. Vezi că te sun imediat de pe alt număr”. 😆 Și oricum, spunându-mi că sună de pe numărul altcuiva, doar nu sunam persoana titulară a numărului sau ceva de genul ca să trebuiască „ascuns”.

        Apreciază

  1. Uite ca mai sunt si d-astia. Nu obisnuiesc sa sun de pe telefoanele altora, dar cand o fac de obicei sun cu numar.
    De acum nu mai conteaza… Totul a fost in regula si s-a terminat cu bine.

    PS: Ca sa previn orice.. gluma proasta mi-am setat din telefon sa fie respinse apelurile cu numar ascuns.

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

