MasterChef România – ce va fi de acest show


Cu ceva timp în urmă scriam despre un nou show lansat de PRO TV în cadrul căruia vor participa oameni mai mult sau mai puţini talentaţi în „d-ale bucătăriei„. Interesându-mă depre MasterChef pe siteuri care prezintă ştiri, imagini şi clipuri cu competiţii cu acelaşi nume ce au avut loc în  afară s-ar părea să fie ceva interesant în tot acest show.

La început nu am dat mare importanţă acestui show, considerându-l o nouă încercare nereuşită de copiere a unui show. Cum am scris mai sus, m-am informat despre acest show pe mai multe siteuri şi în final mi-am dat seama că MasterChef Romania ar putea aduce în România un nou tip de competiţii.

Avându-se în vedere că în România nu s-a desfăşurat până în acest moment nici o competiţie culinară, acum chiar pun la îndoială audienţa pe care o va avea showul, aşteptându-mă la una destul de mare. Precizez că este posibil să se fi desfăşurat, dar de o aşa mare anvergură, existând probabilitatea ca ea să nu fi fost aşa de bine promovată.

Showul Master Chef s-a desfăşurat până în acest moment în vreo 16 sau 17 ţări, în fiecare dintre ele având succese neaşteptate de către producători şi mi-am pus întrebarea de ce nu ar avea acelaşi succes şi în România, dar de acum să vedem, voi da un verdict doar după începerea emisiunii.

5 gânduri despre &8222;MasterChef România – ce va fi de acest show&8221;

    • Intr-adevar… au mai fost si sunt, dar m-am exprimat eu gresit atunci cand am scris, rectific: nu a fost nici una de asa succes, cu o asemenea celebritate la nivel mondial.

      PS: Am scris articolul cu scopul de a promova un website si am sarit peste unele detalii, sa o spun direct: am aberat.

      Apreciază

  1. Inca o emisiune marca ProTV care i sa-mi capteze atentia. Chiar lipsea din peisajul Romanesc o astfel de emisiunea pentru bucatarii amatori din romania, astept cu nerabdare sa inceapa aceasta emisiune din care sper sa mai invat cate ceva in bucatarie.

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

