Este chiar interesantă emisiunea MasterChef


Ultima dată am scris despre MasterChef Romania şi mai aveam unele îndoieli legate de acest show, deşi văzusem câteva clipuri pe youtube(4-5) acum mi-am „hrănit” curiozităţile şi m-am mai uitat la vreo 10 videouri în care erau surprinse cele mai importante momente din showurile difuzate în alte ţări.

Printe momentele pe care le-am urmărit sunt şi unele serioase, din care ai ce învăţa, dar şi amuzante care te distrează, concurenţii făcând câte o „boacănă” care de multe ori a dus la eliminarea lor. Alteori momentele amuzante sunt generate de către concurenţii care se iau de juriu în urma aflării veştii eliminării lor.

Sincer, în urma vizualizării acestor clipuri chiar aştept să înceapă showul MasterChef deoarece m-au făcut curios şi devin din ce în ce mai nerăbdător, dar pot spune că am o oarecare frustrare şi vă mărturisesc că îmi pun problema unui eşec al acestui show în România, dar până la începerea lui mă voi delecta urmărind Vocea Romaniei.

Poate vă miraţi de ce mă axez pe emisiunea difuzată de televiziunea PRO TV când vine vorba de emisiuni… Este televiziunea mea… preferată, dacă se poate spune aşa, şi vă pot da o explicaţie personală, uşor de înţeles şi plauzibilă în acelaşi timp. Nu doresc să scriu de showuri difuzate de alte televiziuni precum „Vrei sa fii milionar?” de la Kanal D deoarece acest show mi se pare un fail, de multe ori având impresia că este o făcătură. Într-adevăr emisiuni TV există şi pe TVR 1, 2, 3, info şi multe alte televiziuni, dar cum am scris nu mă obosesc scriind despre o emisiuni despre care nu îmi place, iar de această dată este vorba de MasterChef, o emisiune care s-ar putea să îmi placă şi să aibă şi succes.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

