Xeroxul nu funcţionează dimineaţa… doarme


Deoarece ieri mi-am „accesat” amintirile mi-am adus o întâmplare foarte amuzantă întâmplată acum o săptămână şi ceva.

Totul se întâmpla în a doua săptămână de şcoală, într-o zi de joi. Încă mai recapitulam materia , când de odată profesoara şi-a adus aminte că trebuie să îi dăm hârtie pentru a ne fotocopia testele ce urma să le dăm peste câteva zile, mai exact luni.

Înainte de a povesti întâmplarea ţin să fac precizarea că profa este uneori „aşa şi aşa”, să nu jignesc pe nimeni, pot spune nu în „apele” ei.

Continui de unde am rămas, profa ne-a cerut hârtie, dar noi încă nu ne cumpărasem pentru clasă un top de hârtie dedicat fotocopierii testelor. Ne-am cerut scuze de la profă şi îi spunem că îi aducem luni hârtia şi ne „trage ea la xerox” testele, când ea ne răspunde: „Dar voi credeţi că xeroxul funcţionează aşa de dimineaţă?”.

După ce a spus asta profesoara, pe mine m-a bufnit râsul şi nu ştiam cum să mă opresc sau cum să fac să nu mă vadă că râd.

Dacă îmi mai aduc vreodată aminte de această întâmplare, fie că sunt singur sau cu cineva mă bufneşte râsul… De atunci, între noi colegii există o glumă, ne spunem unora altora: „Faceţi linişte că xeroxul doarme!”.

Nu dau numele profesoarei, nici materia pe care o predă deoarece nu doresc să jignesc pe nimeni.

PS: Ieri am „intrat” in a cincea luna de blogging, deci va rog sa-mi urati succes in continuare, pentru ca eu va accept felicitarile si urarile. 😀

PS2: Pentru moment imi retrag cuvintele pe care le-am scris despre profesorul de geografie,deoarece a demonstrat că este „de treabă” şi cunoştinţe de geografie vaste, aşa cum trebuie să aibă orice profesor, fiind posibil ca subiectele pe care le-a primit la tilularizare să nu fi fost tocmai ceea ce a învăţata el.

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

