Noutăţi: blogul meu este „în pas cu moda”


Deşi nu sunt genul care să îi pese foarte mult de modă sau de ceea ce se poartă, referindu-mă aici la vestimentaţie strict, iată că mi-am zis şi eu azi:

Ce-ar fi dacă blogul ar avea un cont de Twitter,unul de Facebook sau chiar mai mult… o pagină de Facebook..

Nimic… m-am pus la treabă, le-am creat pe toate şi pun link, către fiecare în parte, urmând ca în perioada următoare să pun în sidebar o „cutie d-aia de poţi da Îmi place„… şi eventual o altă „cutie” cu ultimele tweeturi.

Le enumăr în ordine cronologică, alfabetică, crescătoare sau descrescătoare, cum vreţi voi să le luaţi:pagina blogului de Facebook şi contul de Twitter al blogului, urmând ca în zilele/săptămânile următoare să apară şi modificările mai sus menţionate.

Am în plan şi o conectare care se va face automat între contul de Facebook şi blog, respectiv între cel de Twitter şi blog, dar voi vedea ce pot rezolva.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

