Conspiraţia dărâmării Turnurilor Gemene


Zilele trecute mi-a fost deschisă o nouă cale, dacă-i pot spune aşa. Aceasta mi-a fost deschisă tocmai de cine nu mă aşteptam… noul profesor de geografie care în timp ce ne explica o lecţie a făcut o referire la dărâmarea Turnurilor Gemene, care conform unei teorii conspiraţioniste ar fi fost dărâmate chiar de către americani.

Prima dată am rămas uluit, nici în moment nu sunt total convins despre veridicitatea acestei teorii conform căreia americanii şi-au dărâmat turnurile gemene cu scopul de a ataca Orientul Mijlociu, fiind la mijloc lupta pentru petrolul de sub teritoriul disputat. În urma afirmaţiei profesorului m-am documentat şi am aflat şi părerile altora din comentariile, postările de pe anumite siteuri şi forumuri.

Deşi sunt un adept al teoriilor conspiraţioniste, bineînţeles al celor care le consider a fi adevărate, documentându-mă în prealabil. Această teorie mi se pare într-un fel absurdă, dar în alt fel mi se pare de luat în considerare deoarece motivele invocate de către această teorie se confirmă.

Până în acest moment nu mă pot pronunţa în ceea ce priveşte această conspiraţie, deocamdată continuând să adun informaţii despre această conspiraţie, concluzia finală urmând să fie postată(sau nu) în perioada următoare pe blog de către mine.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

