Sisteme romanesti de statistici a traficului


Astăzi, pierzând timpul pe net mi-a venit în cap o idee… Aceea de a face o comparaţie între sistemele româneşti de analiză a traficului siteurilor, poate e impropriu să spun sisteme, ar suna mai bine siteuri, dar în final acesta este doar un detaliu puţin important.

După câteva căutări efectuate de către mine pe internet s-au calificat Gtop.ro şi Trafic.ro. Ar mai fi fost şi alte siteuri care s-ar fi putut încadra, dar în comparaţia pe care mi-am propus s-o fac am luat în considerare detaliile oferite de către fiecare sistem, veridicitatea statisticilor oferite, dar nu în ultimul rând unicitatea siteului de statistici, asta m-a făcut să îndepărtez multe siteuri precum statistici.in sau wtstats.com, deoarece rulează pe acelaşi script, dar cu modificări minore. Ceea ce mai doresc să menţionez este că nu am inclus WTA.ro în această comparaţie deoarece am avut câteva experienţe negative legate de acest site, mai exact afişarea eronată a statisticilor.

Mă voi rezuma la această comparaţie la câteva idei, ceva foarte scurt, care v-ar putea să vă convingă să alegeţi dintre cele două sisteme.

Un mare plus care doresc să îl menţionez din prima idee dezvoltată de mine este că Gtop.ro are un mare avantaj, oferind posibilitatea înscrierii siteului personal în sistem fără a percepe vreo taxă anuală sau lunară. În schimb, Trafic.ro nu are o astfel de opţiune, percepând 19 dolari taxă anuală pentru înscrierea unui membru de tip „Standard”. Asta aduce un PLUS foarte mare pentru Gtop, dar bineînţeles şi Gtop are un mod PRO, pentru care plăteşti 5 euro pe lună, dar îţi oferă multe facilităţi, detalii uptime, seo şi chiar reclamă gratuită pe site.

Nu trebuie să intru mai mult în detalii pentru a demonstra că Gtop declasează Trafic.ro, dar puteţi lua acest post sau nu în seamă, deoarece am fost cam subiectiv, fiind utilizator Gtop şi niciodată Trafic.ro deoarece mi s-a părut o aberaţie pentru a plăti atât pentru nişte statistici ce îţi sunt oferite de Gtop.ro gratuit.

4 gânduri despre &8222;Sisteme romanesti de statistici a traficului&8221;

  1. Eu folosesc ambele servicii si sunt multumit, atat de gtop cat si de trafic. Trafic a fost o buna perioada gratuit dar de ceva vreme se percepe taxa, probabil pentru ca cei care l-au inventat sa castige si ei ceva bani. Personal al 8 site-uri si pe toate folosesc Gtop, in timp ce sistemul de monitorizare de la Trafic il folosesc doar pe 2 site-uri, pe cele mai importante :D, bafta

    Apreciază

    • Personal al 8 site-uri si pe toate folosesc Gtop, in timp ce sistemul de monitorizare de la Trafic il folosesc doar pe 2 site-uri, pe cele mai importante.

      Te inteleg ca folosesti Trafic pe cele mai importante, deoarece daca ai un proiect important in fata unor eventuali clienti arata mai bine niste statistici pentru care platesti, desi ele sunt la fel ca cele furnizate de Gtop, dar exista si lucruri absurde.

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

