Blogul meu are PR 1… Un nou link in blogroll


Zilele acestea când nu prea aveam ce face am încercat să văd şi eu, ce Google PageRank are blogul, ştiind că nu a fost optimizat şi nici nu pot spune că am dat importanţă link buildingului, doar am făcut câteva schimburi de linkuri, deşi nu sunt recomandate de către specialiştii SEO, dar le-am făcut.

Deşi nu mă aşteptam să aibă PR, cel „mult” 0, dar surpriză: PR1, am zis: „OK! O premisă în plus pentru a face schimb de link cu alţi bloggeri”, astfel, am procedat la adăugarea în blogroll a lui Alexinho, urmând ca în perioada următoare, sper, să se mărească numărul celor către care am link, dar şi cei care au link către mine, exceptând backlinkurile de care am nevoie pentru promovarea proiectelor mele :D. Nu sunt ele cine ştie ce, doar sunt nişte „teste”, dacă le pot spune aşa.

Succese tuturor, iar în cazul în care doriţi să facem un schimb de link, doriţi să achiziţionaţi un articol sau un link lăsaţi un comentariu şi lăsaţi mailul în el şi vă voi contacta eu mai departe.

2 gânduri despre &8222;Blogul meu are PR 1… Un nou link in blogroll&8221;

  1. Pingback: PR update. Soldat foarte bine pentru mine. « Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

