Plictiseala… modul meu de a-mi petrece timpul liber


De foarte multe ori imi pun intrebarea ce este de fapt plictiseala si niciodata, va marturisesc, ca nu am gasit un raspuns care sa imi satisfaca indeajuns aceasta curiozitate.

O posibilitate de definire este ca este o stare psihica a omului in care omul trece momente apasatoare, iar in cazul in care acestea sunt de lunga durata, banuiesc eu, ca ar putea duce la pierderea unor capacitati psihice sau la tulburarea acestora.

In fine, asta prea putin conteaza deoarece am inceput sa scriu articolul aceasta deoarece sunt foarte plictisit, dar si obosit. Poate aveti in gand intrebarea de ce nu dorm sau macar stau sa ma odihnesc… deoarece… pentru ca…. nu pot gasi un raspuns in acest moment, dar nu pot spune decat ca nu am stare.

Daca aveti alte idei despre cum se manifesta plictiseala sau ce este ea va astept raspunsurile printr-un comentariu, iar eu v-as putea raspunde printr-un articol, iar pentru a va „stimula” va voi adauga si un link in articolul repectiv catre siteul catre care face trimitere numele vostru din comentariu. [ Nu doresc astept raspunsuri idioate sau date doar de dragul de a obtine un backlink.]

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

