Încet… încet blogul meu… creşte


M-am uitat zilele astea de curiozitate pe statisticile din panoul de administrare al blogului şi am văzut că din în când se mai „rătăceşte” câte un vizitator de pe Google la mine pe blog.

În ceea ce priveşte vizitatorii din Google ei vin din căutări neinteresante precum teste initiale, rezultate teste iniţiale, dar bine este că ei vin, nu contează pe ce cale.

Scriu, doar cu scopul de a vă informa că blogul meu a început să aibă o medie de 4-5 vizitatori pe zi, deci e a bine.

Vă urez numai bine şi vouă!

2 gânduri despre &8222;Încet… încet blogul meu… creşte&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

