Design nou


Deoarece astăzi am avut ceva timp m-am gândit să refac designul blogului, revizuind temele disponibile. Până să mă hotărâsc şi să o găsesc pe aceasta pe care o am acum am mai încercat vreo 5-6 teme, dar care fie mi s-au părut puţin cam urâte, fie au avut o lipsă… aveam nevoie de o temă cu footer widgetizabil deoarece tag-urile „deranjau ochiul” în sidebarul dreapta, în cazul temei pe care am avut-o înainte.

Tema pe care mi-am instalat-o acum este ceva mai aspectuoasă şi pot spune că îmi şi place.

Pe lângă că am schimbat tema, am mai adăugat şi în sidebar elemente noi, precum ultimele comentarii sau „Cele mai bune”… adică cele mai citite articole dintr-o anumită perioadă, în cazul ăsta săptămâna precedentă.

Dacă aveţi vreo propunere în ceea ce priveşte blogul, fie modul în care scriu, fie designul lui nu ezitaţi să lăsaţi comentarii.

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

