Anonymous România – sună bine


În ultimul timp am văzut la televizor tot felul de ştiri despre Anonymous, şi ce mi-am zis eu, ia să dau o căutare şi să aflu câte ceva despre ei. Pentru început am „aruncat un ochi” peste un material de pe Wiki(En), dar apoi am căutat mai multe informaţii despre ei şi mi se par o grupare, sper să nu greşesc când îi numesc „grupare”, dar pot spune că îmi place ideea lor.

În multe locuri scria despre ei că sunt o grupare de hackeri, dar fie vorba între noi, mai este nevoie de cineva care să îi mai trezească pe unii. Ei nu fac altceva decât să descopere nişte adevăruri în unele cazuri, referindu-mă la WikiLeaks, dar ăsta este un detaliu puţin important, referindu-mă la ocupaţia lor menţionată mai sus, nu poate fi decât un aranjament pentru a creea o impresie greşită în ceea ce îi priveşte, dar sar peste asta deoarece mi se pare o informaţie vagă.

M-am uitat peste câteva acţiuni, manifestări organizate de către şi chiar au idei „sănătoase”, îmi place modul în care se organizează şi pot spune că în orice moment dacă s-ar ivi momentul potrivit m-aş alătura lor.

Din cele debitate de către mine în urma micii investigaţii este că ei nu doresc decât să le deschidă ochii unora care au fost orbiţi total de politicieni, probleme, fac referire la cei care cred tot ceea ce spune la ştiri, tot ceea ce scrie în ziare, tot ceea ce aud la radio, tot ceea ce scrie în cărţi, să o spun direct: masa de manipulare. Ei nu doresc decât să îi trezească pe respectivii, dar în acelaşi timp ei îi supun presiunii pe manipulatori pentru a ieşi adevărul la suprafaţă.

Au planuri măreţe şi nu par să se lase aşa de uşor precum au făcut-o alţii. Sincer, nu mă aşteptam ca în România să apară această grupare, dar se pare că mai sunt şi români care încă mai au speranţe. Sunt unul dintre ei, dar văd că din zi în zi încep să îmi pierd speranţa, fără a avea nici o tendinţă de redresare.

Continuând ideea începută mai sus, ţin să precizez că nu sunt genul care crede orice, întotdeauna rezerv undeva în mine un spaţiu care este dedicat întoarcerii totale a situaţiei, deşi aparent ea este foarte stabilă din orice punct de vedere.

 

Aştept să văd primele acţiuni Anonymous din România pentru a putea trage mai multe concluzi, pentru că fie.. nici pe Wiki nu e totul adevărat.

 

Nu pot decât să spun: „Succes, Anonymous!” şi nu în ultimul rând aştept primele acţiuni de mare amploare din România.

5 gânduri despre &8222;Anonymous România – sună bine&8221;

  1. Salut ..exact la fel am facut si eu si am dat de blogul tau !
    Toti asteapta ceva din partea lu anonymous dar crede-ma ca daca asteptam ne acopera bara calcaiele ..
    Asa ca eu iti dau cateva sfaturi !
    1.daca esti un om de media (blog) informeaza si tu la randul tau cititorii tai exact despre ce este vorba in romania nu ca am fi noi chiori dar sti cum e cand zic si eu si tu si altii parca suna altfel decat sa traiesti in tacere si sa crezi ca ai inebunit !
    2.daca doresti mai multe informatii despre anonymous si despre activitatile lor te invit aici!
    http://www.anonnews.org/
    http://anonops.blogspot.com/
    iar aceasta este o televiziune http://www.livestream.com/globalrevolution

    We are Legion. We are the 99%.
    We do not forgive. We do not forget.
    Romania
    Expect us !

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

