Parerea mea despre hip hopul românesc


Probabil până în acest moment nu am dat mare importanţă părerii mele despre muzica românească, dar se pare că am ajuns şi la acest moment. Deoarece sunt un mare fan al hip hopului, prefer să scriu despre acest stil muzical, punând accent pe hip hopul românesc.

Sunt un ascultător de hip hop al unor artişti străini, dar rareori mai ascult câte o melodie românească care îmi place… de ce spun asta, poate asta este întrebarea da, şi în continuare îţi voi da şi răspunsul.

Părerea mea despre hip hopul cântat de către români nu este tocmai bună, deoarece de multe ori când am ascult vreo melodie cântată de vreo trupă românească, ceva îmi sugerează un aspect al inculturii… nu cuvintele folosite, înjurături, argourile sau jargoanele folosite de către artist pentru a transmite mesajul, ci modul în care acestea sunt folosite.

De multe ori mă minunez de unele versuri ale melodiilor deoarece mi se par primare, scrise de un artist din instinct, fără nici un bob de inspiraţie, să o spun direct: seamănă foarte mult cu manelele, în genul: „M-am dus.. am făcut.. m-am întors.. ne-am întâlnit… ne-am cunoscut…. etc etc”.

De ce aleg artişti străini… deoarece nu îi plac pe românii mei. Îmi place să-l aud pe 50 Cent, G Unit şi lista poate continua îndelung.

Mă opresc aici, pentru că mă presează timpul, dar promit că voi continua să scriu despre acest subiect dacă voi avea dispoziţia şi timpul necesar.

Salutări!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

