Să râdem puţin….


Deşi în general, după câte probabil aţi observat, nu obişnuiesc să scriu glume sau bancuri, dar m-am gândit eu că ar prinde bine o astfel de categorie pe blog. Nu aştept să aducă vizitatori, ci doar să îi distreze pe cei care ajung din întâmplare pe blogul meu.

Nu ştiu cât de amuzant este, dar sper să vă placă.

În fine, trec direct la subiect.

Doi prieteni se întâlnesc într-o dimineaţă, după ce seara trecută au băut bine.

Unul din ei îl întreabă pe celălalt:

-Ai idee cumva cât de beat am fost aseară? Mai ştii ceva? Pentru că eu nu mai ştiu nimic, nici măcar cum am ajuns acasă.

La care prietenul său îi răspunde:

-Nu îţi pot spune exact cât de beat erai, doar atât îţi pot spune că îţi întrebai prietena dacă e singură.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

