Jocuri zuma – Recomandare


Astăzi plictisindu-mă mi-am adus aminte de vremurile bune în care aveam mai mult timp liber şi jucam jocuri zuma. Probabil cunoaşteţi aceste jocuri, nu ştiu dacă vă plac sau nu, dar cel puţin o dată aţi jucat un astfel de joc pentru a vedea de ce sunt lăudate şi jucate atât de mult de alţii.

Astfel, aducându-mi aminte de jocurile mele preferate am zis să dau o căutare şi să văd un site care îmi poate oferi cât mai multe jocuri zuma şi uitaţi că astfel am descoperit siteul eZuma.ro. Îmi place siteul deoarece este bine structurat şi oferă cele mai interesante jocuri zuma, din punctul meu de vedere.

Istoria acestor jocuri este uluitoare, aceste jocuri fiind printre cele mai celebre jocuri video, dar şi printre cele mai longevive jocuri video, fiind perfecţionate în aşa fel încât să fie disponibile pentru smartphoneuri, tablete şi PDAuri.

Navigând pe siteul de jocuri zuma am descoperit în sidebar o poveste interesantă legată de persoana care a dezvoltat acest website, respectiv o fată, Ioana, pasionată de aceste jocuri a creat acest website din dorinţa de a împărtăşi aceste jocuri cu alte persoane, ceea ce mi se pare veritabil. Nu te cunosc, dar te respect Ioana!

O săptămână frumoască! Şi succes la jocurile zuma, la un punctaj cât mai mare!

2 gânduri despre &8222;Jocuri zuma – Recomandare&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

