Nise profitabile si monetizabile usor


Deoarece în ultima perioadă am văzut pe mai multe forumuri pe care sunt prezenţi webmasteri şi bloggeri o căutare fără sfârşit a unor nise profitabile, dar si foarte usor monetizabile, astfel m-am hotărât eu să scriu despre condiţiile care trebuiesc îndeplinite de un website sau blog pentru a fi monetizat usor şi în acelaşi timp să fie şi profitabil.

Vă recomand să nu luaţi aceste sfaturi de bune deoarece în acest moment simt un sarcasm care mă apasă fix în vârful degetelor pentru a tasta prostii pe care nici nu le-aş putea citi în unele momente. Trecând peste toate acestea să trec direct la subiect.

  1. Nu pot fi monetizate foarte bine siteuri cu vizitatori din România doar dacă îndeplinesc condiţia 2.
  2. Dacă le oferi ceva românilor şi doreşti să şi câştigi din acest lucru trebuie să îţi pui pielea la bătaie şi să le oferi ceva ilegal precum download muzica, filme, torrente, licenţe ilegale şi toate alea.
  3. Dacă îţi faci un site care respectă condiţia 2 trebuie să te fereşti de Google Adsense deoarece şi dacă îl foloseşti va fi degeaba.
  4. Presupunându-se că ai un site care are sute şi mii de vizitatori pe zi ar trebui să încerci să le oferi un conţinut bun pentru a-i face să se întoarcă şi să profiţi de acest lucru prin folosirea de programe de afiliere; te poţi afilia unui site de vânzări de produse care îţi oferă un anumit comision la vânzarea fiecărui produs.
  5. Principala regulă în a avea câştiguri este să te fereşti de orice site nou care îţi oferă posibilitatea de a-i arăta reclamele şi a câştiga foarte mult deoarece aşa ceva nu este posibil.
  6. Lista rămâne deschisă altor propuneri, iar dacă îmi mai aduc aminte ceva revin. 😀
Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

