Horoscop urania


Personal nu cred in horoscop. Nu-mi place sa cred ca soarta mea „e scrisa” de niste astre, vreau sa cred ca eu sunt stapan pe ce mi se intampla. Un alt motiv pentru care nu cred in horoscop, este faptul ca acesta nu poate fi valabil pentru toate persoanele dintr-o anumita zodie. E pur si simplu imposibil. Cu toate astea, cateodata, imi face placere sa mai citesc sau sa ascult ce zice despre zodia mea. Asa de distractie.. sau pur si simplu pentru incurajare. Cel mai mult imi place sa urmaresc horoscop urania. Cred ca e cea mai urmarita emisiune de horoscop de la noi. Mi se pare mai tare inclusiv decat Neti Sandu de pe Pro Tv. De foarte multe ori mi s-a intamplat sa se indeplineasca cat de cat ceea ce mi s-a prezis in emisiune. Chestia asta m-a facut sa simt asa o stare de bine. Pentru anul urmator am citit Horoscop 2012 si, din fericire, se pare ca totul imi va merge foarte bine. La voi cum e? Credeti in horoscop

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

