Jocuri cu Moş Crăciun


Deoarece văd că timpul trece şi se apropie Crăciunul am zis să vă fac o nouă recomandare.

De această dată vă recomand jocuri cu Mos Craciun, deoarece mi se par cele mai potrvite jocuri pentru acest moment, mai ales dacă aveţi vreun fiu sau fiică sau aveţi timp liber şi nu ştiţi cum să îl petreceţi.

Uitându-mă printre aceste jocuri, am observat că au evoluat şi ele, nu vreau să par nostalgic, dar eu când eram copil nici măcar nu îmi puteam imagina unele dintre scenariile prezente în aceste jocuri. Din această categorie cele mai interesante jocuri mi se par Maşina lui Moş Crăciun şi Moş Crăciun pe scuter.

Aceste jocuri cu Mos Craciun nu doar că îl ajută pe copil să îşi dezvolte imaginaţia, ci şi îl fac într-un anumit fel să trăiască într-un alt mod sărbătorile de iarnă, făcând aşteptat Crăciunul pentru venirea Moşului, ca mai apoi când creşte puţin să îi poată fi explicată adevărata semnificaţie a sărbătorii, dar se poate spune că mai este cale lungă până să o înţeleagă, dar gata pentru că deja m-am abătut într-un de la subiect.

În fine, aceste jocuri sunt grozave şi vi le recomand deoarece eu vă pot spune că le-am încercat şi nu m-au dezamăgit. Oricum cel mai amuzant dintre toate este cel cu Tweety care decorează casele oamenilor, vi-l recomand şi pe acesta, pe lângă celelalte două preferinţe menţionate mai sus.

7 gânduri despre &8222;Jocuri cu Moş Crăciun&8221;

  1. Pingback: Jocuri cu Mos Craciun | Alexinho

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

