Sunt român! Nu mi-e ruşine!


Pentru că se apropie 1 decembrie m-am gândit să scriu despre asta şi doresc să atrag puţin atenţia celor cărora le este ruşine că sunt români.

Nu vă fie ruşine pentru că sunteţi români! Deşi există tentative de distrugere a noastră ca naţiune, unele reuşite, altele nereuşite şi alţi convieţuitori în ţara noastră care ne distrug imaginea peste hotare trebuie să trecem peste acest lucru şi trebuie să ne mândrim că suntem români.

Deşi istoria ţării noastre este zbuciumată, pot spune chiar lipsită de logică în unele cazuri, există totuşi întâmplări care ne-au făcut cunoscuţi la nivel mondial. Există personalităţi remarcabile precum Emil Palade, Henri Coandă, George Enescu, Mihai Eminescu, Emil Cioran, N.V. Karpen şi mulţi alţii care ne-au făcut ţara remarcată ţara la nivel mondial. Trebuie să ne apreciem ţara, să ne apreciem naţionalitatea poate doar de dragul acestor personalităţi.

Trebuie trecut orice obstacol, precum criza financiară sau cea politică prin care trece România şi trebuie să ne bucurăm măcar o dată pe an pentru că suntem români.

Ştiaţi că la nivel european primul oraş iluminat stradal a fost unul din România, şi anume Timişoara?

Ştiaţi că piesele din care este construit Turnul Eiffel au fost turnate în România?

Nu pot înţelege cum ne-am pierdut speranţa şi am devenit din acei oameni curajoşi care priveam orice întâmplare cu un grad neestimat de umor, astfel încât străinii ne credeau de multe ori oligofreni, în nişte oameni care luptă posomorâţi pentru a îşi câştiga pâinea şi pentru a supravieţui.

Recuperaţi-vă puterile şi bucuraţi-vă că sunteţi români!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

