Tradiţiile românilor – Mos Nicolae


Deoarece văd că se apropie sărbătorile de iarnă vă prezint una dintre tradiţiile noastre, mult cunoscuta zi de Moş Nicolae.

În fiecare an în ziua de Sf. Nicolae, pe 6 decembrie, vine Moşul şi le pune cadouri în ghetuţele copiilor cuminţi.

Din cunoştinţele mele această sărbătoare este specifică numai românilor, dacă greşesc îmi cer scuze.

Totul se bazează pe un personaj real, pe Sfântul Nicolae, un episcop care se spune că iubea foarte multe copiii. Din aceasta românii au dezvoltat o tradiţie prin care copiii îşi pregătesc papucii în ajunul sărbătorii pentru ca dimineaţă să găsească în ei dulciuri, jucării sau o nuieluşă în cazul în care nu au fost cuminţi.

Mie mi se pare o tradiţie frumoasă pe care încă o mai ţin, simbolic.

 

Numai bine!

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

