Jocuri cu Tom şi Jerry


Jocuri cu Tom si JerryContinui seria mea de recomandări pentru jocuri şi de această dată vă propun să jucaţi jocuri cu Tom si Jerry. Dacă la ultima recomandare făcută eram mai „sentimental” şi v-am recomandat jocuri cu Moş Crăciun, acum sunt mai plictisit şi v-ii recomand pe Tom Jerry în diferite ipostaze în aceste jocuri.

Cel mai bun joc dintre toate cele de acolo mi se pare Cursa lui Jerry deoarece este amuzant, dar te face într-un motivat, te determină să îl joci până reuşeşti să câştigi şi să plasezi obiecteke zbde trebuie pentru a face capcana să se declanşeze.

Jucând aceste jocuri mi-am zis să văd şi eu când au apărut aceste desene animate oe care le-am urmărit şi eu când eram copil. Interesant este anul în care au apărut aceste desene animate, şi anume anii 1940-1950. Este impresionant cum au apărut în acea perioadă şi cum încă mai rezistă tuturor „fiţelor” din zilele noastre.

În orice ipostaze ar fi puşi Tom şi Jerry, chiar dacă sunt surprinşi relaxându-se la o pizza, eu tot mi-i aduc aminte ca două personaje opuse, dar ciudat este că nu înclin către nici unul cum ar fi normal din perspectiva unora.

În final o concluzie puteţi trage şi voi după ce veţi vedea aceste jocuri cu Tom si Jerry şi nu aveţi decât să îmi lăsaţi un comentariu aici în care vă puteţi spune părerea.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

