Jocuri de îndemânare – ceva interesant


Nu contenesc să mă opresc din recomandări, de aceea şi astăzi îmi permit să scriu despre ceva nou ce am descoperit.

Pierzându-mi timpul pe net am descoperit un nou tip de jocuri, şi anume jocuri de indemanare.

Am dat de aceste jocuri nici nu ştiu cum, căutând o chestie în tipica mea tehnică de a-mi pierde puţinul timp liber pe care îl am la dispoziţie.

Aceste jocuri constituie o categorie aparte de care nici nu aveam idee că există sau că s-ar numi aşa.

Ca de obicei, continui prin a vă recomanda unul din jocuri. Cel mai interesant şi simpatic mi se pare Strange gunoiul din oras deoarece oferă o atmosferă dacă îi pot spune aşa, un gameplay relaxant, dar totuşi ţin să precizez că nu îl joc pentru că aş fi foarte apropiat de natură sau că aş fi eu acum cel care se aruncă în spatele trenului pentru a nu fi tăiat un copac. Respect natura, dar nu lupt pentru a fi respectată pentru că nu ai pe cine convinge, prefer să fiu eu „prietenul naturii” şi să-l las pe celălalt să facă ce vrea, nu înainte de a-l atenţiona în legătură cu ceea ce nu face bine.

Am mai găsit şi alte categorii de jocuri care mi-au „sărit” în ochi, dar cea cu jocuri de indemanare am preferat să v-o prezint astăzi.

Pe viitor voi avea în vedere să vă prezint şi alte jocuri, dar până atunci succese şi numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

