EU: omul ce poate schimba lumea…


În ultimele zile am trăit experienţe ciudate care m-au făcut să mă schimb. Mi-am pierdut mult din pofta de viaţă pe care o aveam înainte şi pot spune că toate acestea se datorează oboselii.

Toate schimbările ce au avut loc nu îmi aduc decât pierderi deoarece am devenit gol complet, extenuat. Deşi, recunosc, eram o persoană sedentară, am trecut o serie de probleme care m-au făcut să uit de multe pentru a le da de capăt.

Sunt genul de om care agreează zicala: „Lasă pe mâine ce poţi face azi”, dar încă sunt impresionat de mine, cum am fost obligat de aceste întâmplări să îmi schimb stilul meu de a fi, dar nu cred că această schimbare ava dura foarte mult, deoarece în scurt timp voi reveni la vechile mele obiceiuri.

Dacă există vreun cititor fidel sau care mai vizitează blogul din când în când, îi adresez următorul mesaj: îmi cer scuze deoarece nu am avut timp de nimic în ultima vreme, cu atât mai puţin de blog. Încă o dată scuze.

Trecând din nou la subiectul început anterior, consider că toate aceste probleme m-au făcut să îmi dau seama de anumite lucruri despre mine cărora încă le caut o rezolvare acum, dar sper să găsesc calea potrivită pentru rezolvarea lor.

Şi uitaţi cum eu, din „omul care poate schimba lumea dintr-o privire” a devenit unul ciudat… Când scriu ciudat mă refer la o schimbare ce are loc în mine. Vă ţin la curent.

Sper, dar nu promit, ca în vacanţă să scriu mai des. Dacă nu voi scrie sper să nu se supere nimeni, iar dacă o face cineva îi acordul dreptul la apel şi îi acord dreptul de a îşi expune părerile aici. Îi garantez că are un spaţiu recomandat.

Poate lăsa un comentariu şi totul se rezolvă.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

