Plictisit şi obosit… Revin


Scriu deoarece m-am ataşat de acest blog, dacă pot spune aşa şi doresc să vă anunţ că nu am murit. Exagerez, dar vă promit că urmează o perioadă în care voi posta mai des… despre tot ceea ce mă taie capul.

Nu vă pot spune decât că urmează un articol despre revoluţia din 1989 din România pentru că tot se vorbeşte despre ea în ultima vreme. Nu doresc decât să vă prezint ideea mea despre această revoluţie în urma consultării a mai multor materiale şi „interogării” a mai multor persoane care au participat la ea sau doar au privit-o de pe margine.

Nu vă pot spune că m-a ajuns oboseala… pot spune că a devenit cronică, dar sper să îmi revin în această vacanţă.

Ca de obicei, oboseala la mine este însoţită de o stare de plictiseală care face totul complet şi mă „ajută” să nu fiu intransigent în orice aş încerca.

Vă aştept să citiţi articolul promis! 🙂

Edit (23.12.2011): Poate mâine seară, în ajunul Crăciunului voi scrie articolul mult aşteptat.

PS: Sărbători fericite!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

