Crăciun fericit!


Crăciun fericit tuturor!

Fie ca Moşul să vă aducă tot ceea ce vă doriţi!

Îmi retrag cuvintele pe care le-am adăugat postului anterior printr-un edit, prin care voi scrie în Ajunul Crăciunul articolul mult promis, dar eram nervos şi am modificat acel post din ambiţie.

Sărbători fericite şi aveţi mare grijă la cât mâncaţi şi cât beţi, nu insinuez nimic, doar vă avertizez pentru că poporul român este cvasicunoscut pentru întâmplări de genul ăsta. 🙂

Petrecere frumoasă alături de cei dragi!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

