Urmatoarele updateuri PageRank…


Desi eu am dat prima data stirea pe forumul ArenaWeb.ro despre urmatorul pr update se pare ca a fost preluata de mai multi bloggeri, de Cipriang.ro sau de Alexinho, dar acum este randul meu sa va anunt, cu intarziere, dar totusi va anunt despre updateurile de PageRank ce se vor face in 2012. Primul update ar putea fi facut in perioada 30 ianuarie 2012 si 2 februarie.

Cel de-al doilea update de pagerank este apreciat sa fie facut in perioada 30 iunie si 2 iulie, in timp ce cel de-al treilea update este asteptat in perioada 30 septembrie si 2 octombrie in timp cel de-al patrulea update se astepta sa fie pe 31 decembrie sau sa fie „plasat” in urmatorul an.

Nu considerati aceste date reale, dar sunt apreciate, astfel daca pentru voi sau clientii vostri conteaza PRul puteti cumpara linkuri de Pr mare in perioadele in care se asteapta updateurile.

Repet, nu sunt un mare mester in SEO, dar ma descurc. Incerc sa tin pasul cu tot ceea ce tine de ultimele stiri din Seo/Sem/Serp si mai nou am aflat de un nou algoritm al Dlui. Google care a pus ochii pe cei care nu ofera continut in perioade regulate utilizatorilor si vizitatorilor, deci aveti mare grija la Google Freshness pentru ca acest nou algoritm Google a pus ochii pe siteurile statice.

 

Craciun fericit tuturor si nu uitati aceste date care v-ar putea aduce ceva banuti in plus!

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

