Jocuri cu Ben 10


Deoarece nu am mai scris de foarte mult şi pentru că îmi prieşte relaxarea de care am parte, nu mi-a venit încă chef să scrie despre subiectul mult promis, dar mi-a venit o idee şi mai bună de a vă face o nouă recomandare pentru jocuri. Dacă până acum v-am recomandat jocuri de sărbători sau jocuri cu Tom şi Jerry, de aceasta vă recomand să jucaţi jocuri cu ben 10.

Aceste jocuri sunt inspirate de personajul de desene animate Ben 10. Jocurile îl prezintă pe acest personaj în ipostaze diferite, respectiv jocurile au fost adaptate şi prelucrate în aşa fel încât să nu fie vreun jucător care să nu aprecieze cel puţin un joc din toate.Deşi nu am fost şi nici nu sunt un mare fan al acestor desene animate chiar îmi plac unele dintre jocurile cu Ben 10.

Aceste jocuri cu Ben 10 se bazează, în general, pe povestea dezvoltată în animaţia ce îl are ca personaj principal pe un băieţel de 10 ani numit Ben. Povestea este puţin ciudată, el dă de 10 extratereştri printr-un dispozitiv, dar la o anumită perioadă extratereştrii îşi pierd puterile şi el pleacă în căutarea lor. El este ajutat de mai multe personaje: bunicul său şi o verişoară de a lui.

Povestea este puţin cam ameţitoare pentru copiii de vârste mai mici, dar din câte am văzut desenul animat este preferat în general de copiii cu vârsta peste 10 ani. Sincer, povestea mi se pare mult prea evoluată şi „înflorită” pentur a fi demontată de către un copil, dar în fine, totul este în regulă dacă părintele îşi supraveghează copilul şi îi selectează informaţiile ce le va primi, dar în cazul în care părintele este îresponsabil, din diferite motive, aceste desene animate i-ar putea dăuna copilului.

Nu pot decât să vă urez succes în jucarea jocurilor cu Ben 10 şi vă aştept, eventual, cu o părere într-un comentariu la acest articol.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

