Revoluţia din 1989 din România


De foarte mult timp v-am promis că voi scrie părerea mea despre această Revoluţia din România anului 1989. Părerile despre această revoluţie sunt total diferite, implicit de multe ori am păţit că m-am trezit că ochii mi se învârt în jurul a mai multor ipoteze.

Principala părere a multora dintre cei întrebaţi despre această chestiune istorică spun că nu a fost o revoluţie, ci a fost o lovitură de stat, nimic altceva.

Problema este că nu există dovezi care să vină în ajutorul creşterii încrederii în această afirmaţie, astfel nu îi pot oferi mare încredere.

Într-adevăr părerea mea se bazează pe această ipoteză, dar nu luaţi în serios tot ceea ce scriu eu mai jos deoarece nu pot dovedi totul, ci doar vă pot spune că am consultat şi am selecţionat multe informaţii pentru a ajunge la aceste concluzii.

Totul s-a bazat pe o întâlnire între doi mari oameni ai lumii din acea perioadă: George Bush şi Mihail Gorbaciov, dar a fost influenţată decisiv de către „forţe orientale” despre care prefer să nu scriu nimic.

Acea întâlnire a avut loc în Insula Malta, iar acolo nu s-au discutat mari chestiuni, dar a fost un început.

Ceea ce doresc să precizez este că în această lovitură de stat nu a fost implicat Gorbaciov sau altfel spus a fost implicat, dar a fost nevinovat, totul fiind influenţat de „lucrurile” despre care am scris mai sus.

Mai mule, precum detalii despre revoluţie, nu pot da în acest moment, aş putea da dar nu sunt sigur despre autenticitatea datelor, tocmai de aceea prefer să nu scriu ca un nebun, iar dacă vreţi detalii sau aveţi alte păreri, vă rog expuneţi-le.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

