Bancuri cu Bula


Astazi pierdeam vremea pe net si am gasit un banc tare cu bula. Si cand zic tare, e chiar tare!!!

Bula era mare Mafiot si tocmai pusese politia japca pe el.
Spuse avocatului sau, cel mai renumit avocat din Strehaia care trebuia sa-l apere la proces:
-Auzi ba ,daca ma scoti cu zece ani,iti dau un milion de dolari.
Se termina procesul si Bula primeste 10 ani la pirnaie.Vine avocatul,ii da Bula banii si-i multumeste.Zice avocatul:
-Sa stii ca mi-a fost foarte greu sa te scot cu 10 ani.
-De ce dom- avocat?
-Pai…ei vroiau sa te achite..

Cam asa merge si justitia pe la noi. Dupa avocati, judecatori deastae. In fine, daca vreti sa va mai destindeti si sa mai uitati de grijile de zi cu zi. Intrati si cititi mai multe bancuri cu bula.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

