Horoscop 2012


Voi cititi horoscopul? Vedeti ce prostii se zic acolo in fiecare dimineata? Parca lumea a inebunit de tot. Ma uitam cata lume se uita la vestita Urania si nu-mi venea sa cred, oare chiar atati oameni cred orbeste ce zice femeia aia? Am intrat si eu de curiozitate pe un site de horoscop 2012 si m-am crucit de ce scria la zodia mea. Eu sunt zodia taur si maine cica o sa castig la loto. Daca se va intampla asta promit ca o sa va dau la toti de baut, insa daca horoscopul se insala promit sa nu mai citesc niciodata.

2 gânduri despre &8222;Horoscop 2012&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

