John Titor


John Titor a fost o persoană care pretindea că vine din anul 2036 unde era militar.

El şi-a făcut cunoscută apariţia în anul 2001, când s-a înscris pe un forum, motivându-şi întoarcerea în timp ca o misiune de recuperare unui sistem IBM 5100 din anul 1975, sistem de care ar fi avut nevoie pentru construcţia unui sistem de răcire.

Pe respectivul forum John Titor a postat diverse informaţii, printre care o imagine care reprezenta insigna unităţii militare căreia aparţinea. Pe lângă aceasta el a mai postat şi imagini tehnice ale maşinii de călătorie în timp, o schemă de funcţionare a acesteia, imagini din interiorul maşinii timpului, chiar şi un manual al maşinii.

El a comunicat şi printr-un intermediul unui IRC cu diferiţi membrii care l-au interogat în legătură cu diverse lucruri care au legătură cu maşina de călătorie în timp, modul de funcţionare al maşinii, tehnologiile folosite la creearea maşinii timpului sau stările prin care a trecut în timpul călătoriei.

El a dispărut din senin, făcând loc diverselor speculaţii, lăsând loc fiecăruia să-şi spună părerea şi să prelucreze informaţiile în modul în care doreşte.

Personal, am o idee confuză despre această poveste. Această idee mi-a fost impusă de neîntâmplarea predicţiilor lui John Titor, dar am găsit alte temeiuri care contrazic faptul că predicţiile lui John Titor au dus la modificarea viitorului pentru ca el să pară un impostor şi pentru ca totul să fie mascat.

Ţin neapărat să precizez că am aflat de această poveste de la o persoană apropiată care trăieşte în afara României. Ea mi-a povestit că acest caz este foarte mediatizat în afară, existând un documentar foarte difuzat pe baza căruia se stârnesc discuţii contradictorii.

Pe această cale doresc să vă împărtăşeşc şi vouă povestea lui John Titor, pe care o studiez din vara tecută de când am aflat de această poveste. Am studiat mai multe materiale în timpul meu liber şi am ajuns la concluziile pe care vi le voi prezenta în continuare, de fapt nu sunt nişte concluzii, ci este povestea pe care v-o relatez şi o completez cu părerile mele.

John Titor, pe durata lui de activitate cunoscută, a făcut mai multe predicţii, pe cele mai importante dintre acestea urmează să vi le prezint eu în continuare.

Una dintre predicţii care ar trebui să ne pună în alertă spunea că în 2015 va începe un război nuclear de nivel mondial, dar această informaţie va fi slăbită, de următorul pronostic care nu s-a adeverit.

Pronosticul care nu s-a adeverit spunea că în anii 2004-2005 va avea loc în State un război civil. Această informaţie ne-ar putea face să credem că John Titor nu ar fi fost decât un impostor, dar bazându-mă pe informaţiile pe care le-am studiat în alte cărţi, viitorul se poate schimba. Pare o afirmaţie nebunească, dar pentru a-mi întâri afirmaţiile vă sugerez să citiţi „Proiectul Montauk”, carte scrisă de Peter Moon şi Preston B. Nichols, în care este prezentată o serie de informaţii în legătură cu călătoriile în timp. Scopul proiectului era cu totul altul, dar întâmplător a fost descoperită posibilitatea călătoririi în timp, impropriu spus întâmplător, deoarece cercetările se bazau pe o călătorie în timp. Dacă doriţi mai multe informaţii vă recomand să citiţi cartea, care deşi pare ca având relatări ficţionale, ele nu sunt decât mărturiile unor persoane care au participat la acest proiect şi această carte nu face altceva decât să vă trezească la realitatea lumii în care trăim fiind încă o dovadă spre facerea deosebirii între adevărul logic şi istorie. Istoria este scrisă de oameni care pot fi în slujba cuiva, dar prefer să mă opresc aici.

John Titor susţinea că există mai multe „universuri” ceea ce a fost şi demonstrat ştiinţific, informaţie care alimentează conspiraţia conform căreia există civilizaţii extraterestre, lucru care poate fi confirmat pentru care vă recomand să vă informaţi şi de celalte cărţi scrise de autorii despre care am scris mai sus deoarece veţi afla detalii despre aceste chestiuni.

O altă previziune a lui John Titor era că în lume se va stârni o epidemie de boala vacii nebune, CJD, Creutzfeldt-Jakob disease, care va fi stârnită de consumul excesiv de carne de la animale infectate cu această boală. El nu precizează o perioadă exactă a epidemiei.

În legătură cu 2012 John Titor povesteşte că el avea 14, el petrecându-şi timpul fugind şi ascunzându-se în pădurile din jurul Floridei centrale.

Toate informaţiile îl fac pe John Titor să pară un impostor, dar nu putem şti nimic deoarece teoria invocată de mine mai sus ar putea fi adevărată, dar precum a scris şi el într-o postare pe acel forum, viitorul în unele cazuri nu poate fi schimbat, şi asta se poate întâmpla cu războiul nuclear din 2015.

În final, subliniez că nu cred în totalitate această teorie, dar îi acord o oarecare importanţă, deşi pare o nebunie. Am ajuns să cred acest lucru în urma studierii mai multor materiale, dar acele materiale nu au un grad foarte mare de credibilitate, de aceea ar trebui să mă mai documentez, dar mă opresc aici şi aştept şi părerea voastră despre această poveste.

PS: Dacă doriţi să vedeţi imaignile despre care am scris mai sus le puteţi găsi printr-o simplă căutare pe Google.

2 gânduri despre &8222;John Titor&8221;

  1. Chiar azi am aflat despre acest caz de pe alt site. Din ce am vazut pe wikipedia, exista si o care-documentar despre acesst John Titor, unde sunt relatate aproape toate conversatiile de pe mIRC si forumuri! Ai ceva poze pe care JT le-ar fi postat?

    Apreciază

    • Nu le am in calculator, dar iti pot face rost de ele.
      Se speculeaza ca acea carte de care spui tu ar fi cheia acestei povesti. Autorul ei ar fi inventat totul pentru a se imbogati. Ce-i drept, daca e adevarat, i-a cam iesit.
      De curiozitate, te-ai uitat cat costa acea carte?

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

