Începe şcoala…


După o lungă vacanţă de iarnă despre care unii spun că nu a mai existat în „dimensiunea” actuală. Problema mea nu este aceasta, ci o adevărată problemă este durata celui de-al doilea semestrua al anului şcolar 2012-2013 care se pare că este supradimensionată dacă privim la primul semestru.

În urma mai multor perioade în care nu am avut chef de nimic şi am meditat a rezultat o afirmaţie: primul semestru ar părea să dureze cât un trimestru, mai degrabă.

Calculând în ultima oră din semestrul întâi cu profesorul de geografie(cel de care am scris cu ceva timp în urmă) în privinţa orelor de geografie a rezultat o chestie foarte ciudată. El spune: „În următorul semestru avem 40 de ore la dispoziţie pentru a studia materia”, iar după ce se uită prin planificări, numărând lecţiile pe care avem de parcurs spune: „Avem 20 de lecţii de studiat.”. Moment în care s-a stârnit în clasă un zumzet asurzitor pe care proful de geografie nu a ştiut să îl managerieze şi nu a ştiut cum să oprească gălăgia, dar nici nu mă mir. El susţine că are 8 ani de experienţă, având o întrerupere de câţiva ani.

Este şocant să mă gândesc la ceea ce voi avea de învăţat pentru tezele de la sfârşitul semestrului….

Vă salut!

Mă grăbesc să mă pun pe învăţat. ( Asta e fraza pe care o repetă fiecare elev leneş nemulţumit la sfârşitul unei perioade de şcoală; mă regăsesc printre ei.)

În fine, pa, pa!

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

