Ce se întâmplă în România?


Sincer, nu înţeleg ce se întâmplă în ultima perioadă în România!

Motivul protestelor nu prea îl înţeleg, deoarece dacă îi întrebi pe cei ieşiţi în stradă pentru ce protestează nu au o idee pe care o pot argumenta pertinent.

Nu trăiesc deloc bine şi mi-am dorit dintotdeauna să ies în stradă pentru a-mi cere drepturile. Nu îmi pot regăsi ideile în aceste proteste, mi se pare că aceste proteste sunt manipulate de opoziţie.

Apreciez persoanele care protestează fără a ieşi în evidenţă, fără a se lupta cu forţele de ordine, mai pe scurt îi apreciez pe toţi cei ce îşi cer drepturile fără să apeleze la mijloace barbare.

Luptele acelea de stradă păreau bine organizate, vandalii păreau bine pregătiţi, având strategii stabilite dinainte.

Deja au început să se dezvolte în jurul acestor proteste teorii ale conspiraţiei şi tot felul de ipoteze, dintre cele mai tâmpite pe care le-am putea auzi.

În fine, aştept să văd evoluţia lucrurilor şi dacă se calmeată totul voi ieşi şi eu în stradă.

 

PS: Respect pentru domnul Raed Arafat!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

