Trebuie sa ma scuz.


Desi intr-o perioada de timp scriam pe blog ca ma voi apuca sa scriu periodic, la cel mult doua zile distanta a unui post de altul se pare ca mi-a pierit inspiratia si nu am gasit subiecte pe care sa vi le impartasesc.

Subiecte ar fi destule, dar nu consider de cuviinta sa scriu pe blog despre ele. Sunt o fire care interiorizeaza foarte mult si ma bucur ca sunt asa si le multumesc celor care m-au crescut deoarece au intervenit foarte bine in educatia mea si mi-au interzis unele lucruri, deoarece in ultima instanta interiorizarea duce la cenzurarea comportamentului.

Acum scriu pe fuga deoarece am ceva mai multa treaba deoarece pe langa problemele de la scoala a survenit o problema mult mai grava. Am un deces in familie si trebuie sa ajut la organizare.

 

Numai bine!

PS: Succese la urmatorul PR update deoarece se asteapta unul.

PS2: Nu va luati dupa unele date. Perioada e 14 – 18 februarie si veti vedea…

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

