Oare greşesc?


În penultimul articol scriam despre starea în care se afla România. În acele momente în România aveau loc foarte multe proteste. Mie toate acele proteste mi s-au părut pe linie pur politică, dar se pare că după o analiză mai amănunţită cred că oamenii care au ieşit în acele momente în stradă sunt printre cei mai deştepţi dintre români. Nu se poate spune chiar deştepţi, dar integri cu siguranţă.

M-am uitat atent la câteva înregistrări din timpul protestelor şi am rămas pur şi simplu impresionat de înţelepciunea acelor oameni. Ceea ce m-a impresionat au fost lozincile lor, ele conţinând atâtea informaţii încât cred că l-au speriat şi pe Băsescu şi aşa cum este el a preferat să nu iasă să dea vreo declaraţie, dar când a ieşit a făcut ravagii, după cum îi sunt obiceiurile. A ieşit şi după cum ne-a obişnuit cu stilul său demagogic a dat o declaraţie care nu lua în consideraţie nici măcar cea mai mică idee despre ceea ce se întâmpla în acel moment în România.

Atunci când am auzit că va da o declaraţie Băselu’ am spus că sunt două variante care i-ar fi putut urma declaraţia: toată lumea ar fi ieşit în stradă sau lumea s-ar fi calmat, dar se pare că nu s-a întâmplat nici una dintre aceste variante.

Aş putea continua, dar mi se pare că este de prisos. Poate de asta am ajuns aici şi mă condamn şi îi condamn pe toţi românii că sunt aşa. Este prea târziu, dar poate mai avem o şansă.

În fine, bucuraţi-vă de iarnă! Drumuri bune!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

