Filme online


Dragi cititori, nu combinaţi niciodată energizantele cu filmele. Azi noapte am vizionat 15 episoade din filmul Nikita şi am adormit abia pe la ora şase. Am băut primul energizant pe la ora 20 şi datorită gustului său dulce, am început să sorb şi din al doilea. Filme rulau liniştite iar seminţele dispăreau treptat din pungă. Era parca o călătorie în timp, până pe vremea adoleşcenţei când eram lipsit de griji şi de probleme. Şi cum seriale online sunt făcute să fie captivante şi să te facă extrem de curios de cele ce se vor întâmpla în episodul viitor, nu am putut rezista tentaţiei si am tot dat “next episode”. La al treilea energizant eram cel mai fresh om iar acţiunea filmului părea mult mai reală. Eram parcă drogat de-a binelea. Orele treceau şi eu nu aveam nici somn şi nici vre-un gând sămă opresc din vizionat filme online. Eram parcă vrăjit de frumuseţea filmelor. Întotdeauna am avut o slăbiciune pentru filmele de acţiune în care armele şi tehnlologia fac legea şi tocmai de aceea renunţ cu greu la ele. Şi după atâtea seminte sărate, mergea ceva lichid în instalaţie. Nu? Şi ce să beau? Ultimul energizant. Astfel că am dormit vreo 4 ore însă m-am trezit mai fresh ca niciodată. Acum mai am 4 episoade din prima serie şi sper ca în zilele următoare să termin şi seria a doua, însă cu o cantitate mai mică de energizant.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

