Amuzant…


Uitându-mă pe Youtube la câteva clipuri de la showul Britain’s Got Talent am dat de un mare artist. Mă gândeam că numai noi, românii, avem astfel de… oameni care ar câştiga foarte uşor titlul de „Românii au patent”. :))

Au şi ei oamenii lor care merită laude, dar unii sunt penali.

Cel din clipul de mai sus este unul dintre ei.

Este puţin scârbos, dar oferă o porţie bună de râs.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

