Noul prim-ministru – „ceva cu adevărat nou?”


În ultima săptămână s-a discutat numai de noul prim-ministru, Mihai Răzvan Ungureanu şi încă se dicută multe despre el, dar mulţi o fac deoarece nu au un alt subiect de discuţie şi l-au găsit pe ăsta, ce li se pare destul de bun.

I-am studiat puţin istoricul şi m-am informat de el, dar mi se pare de prisos să scriu tot felul de detalii puţin importante din istoricul lui, dar vă pot spune părerea mea şi nişte informaţii care v-ar putea mira în primă fază, dar vă veţi da seama că sunt specifice oricărui om care are un palmares ca al lui Mihai Răzvan Ungureanu.

Părerea mea despre el nu este foarte bună deoarece mi se pare o altă marionetă, precum a fost şi Boc, dar cel puţin una care arată mai bine şi ştie să mascheze totul, având în vedere fosta lui meserie. Uitându-mă la ştiri am văzut câteva materiale despre el, materialele fiind legate de perioada în care era prim-ministru Călin Popescu Tăriceanu, fiind subliniată atitudinea lui Ungureanu faţă de Băsescu.

Vă pot spune că Ungureanu are foarte multe şanse în faţa opoziţiei deoarece de ţine informaţii cheie ce îi privesc pe membrii opoziţiei, se poate spune că „îi ştiu de frică” pentru că dacă el le-ar divulga, folosindu-se de orice fel de cale ar conduce la „fabricarea” de dosare.

Informaţia interesantă se referă la trecutul lui Ungureanu, fiind un detaliu care vă interesează cu siguranţă. În timpul acitivităţii sale de spion a fost şi agent al Mosadului, nu ar fi o noutate, dar nu este ştiută. S-ar putea da tot felul de exemple necunoscute, precum Mugur Isărescu, fiind numit de către forţele masonice, dar de prisos pentru că mulţi nu iau în considerare astfel de informaţii. Poate v-ar interesa asta, având în vedere importanţa persoanei de care este vorba, fiind „cel de-al doilea om în stat”. Dovezi care să întărească apartenţa lui la două agenţii de spionaj sunt destule. Una dintre acestea este că Ungureanu vorbeşte foarte bine ebraica, dar în acelaşi timp şi engleza. Am un prieten care a fost plecat 8 ani în Anglia şi a spus că în 8 ani nu a reuşit să vorbească la fel de bine engleza cum l-a văzut pe Ungureanu că o vorbeşte.

Sunt detalii mai puţin importante, ar spune unii, dar sunt foarte însemnate dacă ne gândim că astfel de oameni ne conduc. Să nu mai vorbim de idioţii care afirmă că parlamentarii şi miniştrii români nu fac parte din tot felul de organizaţii oculte. Nimeni nu-i opreşte să facă parte din ele, dar nu au ce căuta la conducere pe moment ce au ajuns acolo folosindu-se de diverse mijloace. Se bazează pe „masă”, dar se pare că „masa” se deşteaptă şi s-ar putea să le-o întoarcă în curând.

Numai bine!

 

Edit: Vorba unora: „Watch FBI is watching you masturbate!”, asta ar putea da naştere unui viitor articol despre toate echipamentele de urmărire pe care le avem lângă noi şi nu ne dăm seama. Poate fi şi mai rău(psihologie românească).

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

