Îl apreciez pe Ciprian Cătunescu


Până acum nu mă interesasem deloc despre cine face vocile din Unguru Bulan. Îl ascultam cu plăcere, dar mă gândeam că în spatele acestui show sunt mai multe persoane care fac fiecare voce în parte, dar mare mi-a fost mirarea atunci când am aflat că în spatele acelor voci este o singură persoană: Ciprian Cătunescu.

În general nu sunt aşa, mă interesez de ceea ce ascult sau ceea ce mă pasionează, dar de această dată nu mă interesasem niciodată de Unguru Bulan. Am aflat despre Ciprian Cătunescu dintr-un video postat de el pe Trilulilu, mai exact acesta în care răspundea unor întrebări puse de fani.

Este incredibil ca nişte oameni să depună atât de mult efort pentru câteva minute care să contureze societatea românească, aşa cum este cu bune şi rele. Mulţi nu înţeleg momentele din Unguru Bulan, cu atât mai puţin apreciază munca celor care le-au realizat şi nu îşi dau seama cât se lucrează la câteva momente care nu trebuie neapărat să te facă să râzi în hohote, ci doar să te amuze, să îţi descopere trăsături ale poporului din care faci parte prin sarcasm şi exagerarea unor calităţi sau defecte. Aceste videoclipuri şi momente audio(îmi cer scuze de această expresie, dar nu am găsit o alta mai bună) nu fac altceva decât să prezinte o opinie obiectivă asupra poporului român. Recunosc de foarte multe ori m-am regăsit în momentele din Unguru Bulan şi m-au ajutat într-un fel să îmi conturez stilul.

Cipriane, dacă treci pe aici, te-aş sfătui să faci o secţiune pe siteul UnguruBulan.ro în care să pui fiecare actualizare printr-un embed de pe Trilulilu(Crocodilu’ :D) pentru că te-ar ajuta foarte mult în ceea ce priveşte numărul fanilor, deşi ştiu că pentru tine nu contează numărul lor, ci calitatea şi înţelepciunea pe care o au, mă refer aici la gradul de înţelegere al „glumelor”.

Toată susţinerea mea pentru Unguru Bulan şi pentru toată echipa care lucrează pentru realizarea acelor momente.

Succes în continuare şi nu doresc să postaţi cât mai des vreun video sau moment audio, ci aşa cum spuneţi şi voi, contaţi pe calitate, deoarece cantitatea este de prisos. Baftă!

PS: Ştiu că nu aveţi nevoie de aprecierile mele, dar poate vă ajută să continuaţi cu plăcere.

4 gânduri despre &8222;Îl apreciez pe Ciprian Cătunescu&8221;

  1. Salut! Si eu ascult Unguru Bulan si astept sa posteze ceva nou cu nerabdare! In legatura cu vocile eu am crezut ca sunt ale lui Huidu si lui Gainusa ( daca ascultati cu atentie se aseamana) dar oricum e foarte tare, apreciez!!!

    Apreciază

    • Nu, nici gand. Vocea-i a lu’ Unguru’ si numa’ a lui! 🙂
      Tocmai de aceea am postat aici, stiu ca multi il asculta pe Ungur, dar n-au ideea cine este in spatele acestui personaj si cata munca e in spatele Ungurului Bulan.
      Ma bucur ca ai aflat cine l-a „creat” pe Unguru’!

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

