Românii au talent – Sezonul al II-lea


Deşi nu sunt eu genul care să urmărească emisiunile româneşti, se pare că Românii au talent este una dintre puţinele emisiuni produse de români pe care le urmăresc.

Primul sezon nu mi s-a părut fenomenal, dar pentru unii dintre români a părut cel mai tare show, cu atât mai mult au stârnit tot felul de discuţii deoarece nu le-a convenit că favoritul lor nu a câştigat.

Nu se poate spune că primul sezon Românii au talent a fost nereuşit, dar cel de-al doilea pare ceva mai bun decât primul deoarece au mai prins producătorii experienţă.

Ceea ce mi se pare penibil este că unele momente care merită văzute sunt „scurtate”, mai exact sunt cenzurate reacţiile juriului.

Deocamdată nu mă pot pronunţa cu exactitate despre succesul acestui sezon, dar aparenţele arată că va avea succes.

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

