Oare se va termina odată iarna?


Mă uit afară, este 29 februarie şi încă ninge. Ne-am dorit zăpadă şi după vremea din decembrie spuneam că vom muri de foame din cauza secetei. Se pare că cineva a avut grijă de noi şi ne-a oferit zăpadă, chiar cu un surplus mare.

Acel „cineva” poate fi înţeles de fiecare în ce mod doreşte deoarece fiecare o credinţă proprie şi nu doresc să fac vreo disonanţă.

Mâine va fi 1 martie şi stau şi mă gândesc la copilăria mea, la modul în care se făcea un schimb de mărţişoare, pe 1 primeau băieţii, urmând ca ei să se revanşeze faţă de fete pe data de 8 martie cu mărţişoare mult mai frumoase decât cele pe care le-au primit.

Această tradiţie, i-aş putea spune, aproape s-a pierdut şi mă uit la indeferenţa cu care este tratată sau la perspectiva comercianţilor care cred că pot vinde un ra*at colorat în alb şi roşu şi îi pot pune un preţ destul de măricel… că vorba aia „Asta-i la modă, asta cumpără. N-au ce cumpăra altceva, tot la noi ajung şi cumpără tot”.

Mulţi consideră că primăvara începe pe 1 martie, dar îi contrazic pentru că primăvara începe pe 22 martie, odată cu echinocţiul de primăvară… dau această informaţie deoarece mi-am adus aminte de nişte informaţii învăţate la geografie şi am făcut asocierea dintre luna martie şi primăvară.

 

Cam atât de această dată. Pe data viitoare.

Până atunci numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

