„Pur şi simplu n-am idei”


În ultima perioadă nu am mai scris aşa de des deoarece nu mă confrunt cu nici o dilemă personală care ar putea interesa pe alţii sau i-ar putea cu ceva „demontarea” ei. Pot spune că pur şi simplu n-am idei, nu pot spune că nu am inspiraţie deoarece nu am cea mai mică urmă de ceea ce s-ar numi „inspiraţie” cu adevărat.

Încerc să mă regăsesc în persoana care scria atât de mult pe blog, dar se pare că nu reuşesc. Am câteva articole salvate înainte de a fi postate, deoarece am considerat că nu le pot posta pentru că sunt scrise artificial, nu îmi pot explica cum mi-au ieşit aşa cuvinte şi probabil încă îmi mai ies.

Sper ca până data viitoare să revin, să fiu acelaşi „Mein Mindz” cum am fost şi până acum.

PS: Dacă nu ştiaţi, nici un cunoscut de-al meu nu ştie despre acest blog. În unele cazuri prezintă idei care i-ar putea deranja, puţin sau mai mult dacă citesc unele întâmplări în care se regăsesc.

😉

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

