„Văd numai ce nu ar trebui…”


Bine m-aţi recitit! Nu am mai scris de foarte mult timp. Nu găsesc o justificare temeinică şi nici nu mă chinui prea mult să caut vreuna.Vă mărturisesc că în ultima perioadă pur şi simplu văd ce nu ar trebui să văd. Nu ştiu dacă m-am schimbat eu sau cei din jurul meu s-au schimbat, dar cel mai probabil, m-am schimbat eu. Viziunea mea asupra lumii, asupra celor din jur, asupra viitorului meu s-a schimbat radical şi nu mă mai recunosc, nu îi mai recunosc pe cei din jurul meu…

Sună şi pare ameţitor, ştiu, dar ceea ce este şi mai ciudat este că tot ceea ce văd mi se pare rău, din ce în ce mai rău. În tot ceea ce văd observ doar partea/părţile rea/rele. Acum încerc să îmi schimb viziunea şi să „mă ridic” puţin, deşi nu mă simt căzut, parcă ceva din mine e undeva departe şi simt o lipsă totală a acelui „ceva.

 

În fine, vă salut şi vă urez numai bine.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

