Google se joacă cu webmasterii?


Deşi nu prea am scris pe blog despre pasiunile mele, vă spun acum că una dintre acestea include domeniul web, aici incluzându-se şi SEO. Precizez că nu mă consider SEO-expert sau webmaster, eu doar învăţ şi fac totul din plăcere şi de plictiseală.Trecând direct la subiect, poate aţi observat că în ultimele zile se vehiculează că Google şi-a schimbat algoritmul şi le-a făcut o surpriză webmasterilor. Surpriza constă în neluarea în considerare a anchorului backlinkurilor, ceea ce înseamnă foarte mult pentru unii din ei. Pentru cei experţi este un beneficiu pentru că le este eliminată falsa concurenţă.

Experţii Google caută să facă un algoritm care să ia în considerare optimizarea on-page. Frumos aş spune. Se gândeşte cineva şi la „căutători”, până la urmă ei sunt cei care aduc profitul… Această schimbare se traduce prin schimbarea totală a rezultatelor returnate în urma căutărilor, primând siteurile care oferă informaţii cu adevărat folositoare „căutătorilor”.

Cam atât de această şi cu riscul de vă enerva vă spun că mă consider un nimic în ceea ce priveşte SEO. Îi las pe adevăraţii experţi să se pronunţe. Articolul acesta nu prezintă decât punctul de vedere al unui „căutător” cu câteva cunoştinţe despre modul în care îi sunt returnate căutările.

Pe data viitoare!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

