„Şcoala altfel …” Hah. Nu v-a ieşit!


Săptămâna aceasta se desfăşoară activităţi extracurriculare, săptămâna fiind numită „Şcoala altfel„. Nu am mai scris de mult şi mă „răzbun” acum pentru toată perioada în care nu am scris. Această săptămână mi se pare rezultatul uneia dintre cele mai tâmpite idei a vreunei persoane din Ministerul Educaţiei.De această dată nu m-am mai interesat să văd dacă există vreun proiect asemănător în alte ţări, dar pot garanta că există şi în altă parte, probabil chiar denumit la fel.

Şcoala altfel” mi se pare o idee bună, dar undeva prin adâncuri, nu aşa cum este organizată de noi. Fiecare şcoală îşi poate organiza individual activităţile şi în multe cazuri bănuiesc că sunt făcute „hârtiile” şi elevii ies la o bere cu profii. Nu ştiu dacă aşa este peste tot, dar în majoritatea liceelor în care nu se face carte aşa s-a întâmplat. Mă gândesc ce părere au elevii din acele şcoli despre această „Şcoală altfel” … Probabil ei spun: „Cea mai bună ocazie de a bea, a ieşi cu profii.” .

Cam asta-i părerea mea despre „Şcoala altfel” de anul acesta. Sperăm ca la anul să se trezească cineva şi să propună o grilă de activităţi din care fiecare şcoală să îşi poată alege activităţile care cred ele că i-ar interesa pe elevii lor.

V-am plictisit destul.

P-altădată!

2 gânduri despre &8222;„Şcoala altfel …” Hah. Nu v-a ieşit!&8221;

  1. Sunt eleva la liceu si dupa parerea mea a fost o idee chiar foarte buna 🙂 Nu am avut activitati de genul „merg cu proful/profa la baut”. Au fost activitati chiar interesante, pe care nu am fi avut ocazia sa le facem daca nu ar fi existat aceasta saptamana altfel..in concluzie, mie mi s-a parut o idee interesanta !

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

