Creştere în SERP prin comentarii pe „bloguri dofollow”


De ceva timp lucrez la un site şi tot citesc, studiez, analizez şi testez tot felul de tehnici prin care pot face optimizarea SEO cât mai eficientă, în aşa fel încât să ajung în SERP după cum mi-am propus.

Nu caut o metodă blackhat sau despre care spun unii că în 2 zile te duce pe primul loc în Google (nimeni nu precizează că în a treia zi eşti în Sandbox, dar asta-i altceva), ci caut o metodă eficientă de promovare. Prima dată mă gândeam să încerc să îl înscriu în directoare web, dar m-am răzgândit din anumite motive care ar părea absurde, dar dacă îmi voi termina testele cu bine vă voi prezenta rezultatul.

În final am ajuns la o metodă pe care mulţi o laudă (nu am înţeles încă de ce): comentariile pe aşa-numitele bloguri dofollow , aşa că m-am şi apucat de treabă. Am intrat pe dofollow.ro şi am trecut la comentat. Nu sunt genul de berbec care să lase comentarii gen: „Super articol”, „Foarte frumos” şi „Îmi place articolul”, ci las comentarii la subiect, comentarii ce sunt lăsate şi de un cititor activ al blogului.

Nu am găsit bloguri pe nişa siteului meu, aşa că am „triat” câteva bloguri personale. Încerc această metodă de promovare deoarece foarte mulţi webmasteri, nu ştiu dacă îşi merită eticheta asta sau nu, dar ei aşa se autoproclamă, laudă promovarea prin comentarii dofollow şi vând servicii de promovare prin comentarii pe bloguri dofollow la preţuri astronomice.

A mai încercat cineva urcarea în SERP prin postarea de comentarii pe bloguri dofollow? Dacă da, care au fost rezultatele? S-au ridicat rezultatele obţinute la nivelul aşteptărilor?

 

4 gânduri despre &8222;Creştere în SERP prin comentarii pe „bloguri dofollow”&8221;

  1. Aici e o chestiune cu dus-intors…unii spun ca aceste comentarii sunt ok, altii spun ca nu…insa intervine o alta intrebare: ti se aproba comentariile respective pe acele bloguri pentru ca tu sa poti beneficia de acele link-uri?iti spun din proprie experienta ca NU PREA… e drept ca depinde si ce fel de comentarii postezi. Bafta

    Apreciază

    • Daca lasi comentarii la subiect, scrise corect gramatical, nu iti respinge nimeni comentariile.
      O alta chestiune este linkuirea catre site pe keyword, pe care multi o refuza, pe asta o consider eu o problema mai serioasa.
      S-au cam dus timpurile in care iti „cresteai” siteul doar prin comentarii pe bloguri. Acum trebuie sa faci mult mai multe pentru a ajunge in varf.

      Apreciază

  2. In mod cert,sa nu folosesti tool-uri automate pentru a spama blogurile dofollow.
    In rest, in mod cert ,comentariile dofollow au efect pozitiv asupra site-ului tau,insa link juice-ul transmis de fiecare comentariu este destul de mic, si ajuta mai mult la pagerank decat in serp.
    Daca vrei cresteri in serp,iti recomand advertoriale.

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

